wtorek, 4 marca 2014

Muszę wam opisać pewną sytuację której byłam świadkiem, i cóż do dziś czuję niesmak.Wczoraj pojechałam sobie do jednego z Wrocławskich sklepów z akcesoriami dla rękodzielników. Prowadzone tam też są warsztaty różnych technik. Cóż byłam świadkiem rozmowy dwóch pań na temat swoich kursantek. nie były to pochlebne opinie. Jestem zdania że są prace piękne ,ładne i mniej ładne wszystko zależy od punktu widzenia. Ale panie stwierdziły iż niektóre rękodzielniczki psują im jak to nazwały reputację i jeszcze chcą za to pieniądze cytuję ,, rękodzieło schodzi na psy, powinnyśmy mieć certyfikaty". Wydaje mi się że takie komentarze powinny zachować na swoje narcystyczne spotkania, a przynajmniej powstrzymać się przed klientami . Sama chciałam się zapisać na jedne warsztaty, ale teraz absolutnie!!!! Rozejrzyjmy się po blogach ile jest w nich kursów i ciepłe słowo dziękuję wystarczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz